Το όνοµα της εταιρίας προέρχεται από την ένωση του αρχαϊκού «ες» («από την») µε τη λέξη «terra» («γη» στα λατινικά), µε στόχο να εκφραστεί η σύνδεση της εταιρίας µε την παραδοσιακή καλλιέργεια και την αγνότητα των προϊόντων της γης. Ο σχεδιασµός του συµβόλου του λογοτύπου της, πηγάζει επίσης από τις αξίες που χαρακτηρίζουν την επιχείρηση. Έτσι, η γνώση και η παράδοση οδηγούν στον σχεδιασµό ενός διαχρονικού µοναδικού ελαιόδεντρου, το οποίο έχει κορµό µια σκάλα, στοιχείο που συµβολίζει ταυτόχρονα τον παραδοσιακό τρόπο συλλογής της ελιάς, αλλά και τη σύγχρονη δυναµική ανάπτυξης της εταιρίας.
Η μελέτη της συσκευασίας έγινε για τρία μεταλλικά δοχεία (250/500/750ml), καθώς και για τρεις φιάλες Dorica (250/500/750ml). Κατόπιν μελέτης όλων των παραμέτρων των περιεκτών δημιουργήθηκε αυτή η ετικέτα, ιδιαιτερότητα της οποίας αποτελεί το κοινό κοπτικό και το ‘’αυτί’’, το οποίο προεξέχει, δημιουργώντας επιπλέον χώρο για την παράθεση των στοιχείων των προϊόντων.