Esterra® is a family Company that deals with the cultivation, commerce and export of olive oil, as well as other quality products based on the olive. Our enterprise has as goal to develop and expand its activities to other agricultural products, cultivated in the fertile land of Messinia.
The name of the Company comes from the union of the archaic “es” (from) with “terra” (land, in latin) and its goal is to express the connection of the Company to the traditional cultivation and the purity of the products of this land.
The design of the symbol of its trademark also stems from the values that mark this Company. Thus, knowledge and tradition lead to the design of an eternal unique olive tree, which has a ladder as a trunk, an element that symbolizes at the same time the traditional way of collecting olives as well as the modern, dynamic prospects of the Company.
The packaging design consists of three tin containers (250/500/750ml) and three Dorica bottles (250/500/750ml). Having studied all aspects of the containers we created this label, which is the same for all containers and features an '’ear'’ that sticks out, creating extra space for the products’ written identity.
―
H Esterra®, είναι µια οικογενειακή επιχείρηση, που ασχολείται µε την καλλιέργεια, την εµπορία και την εξαγωγή ελαιόλαδου καθώς και άλλων ποιοτικών προϊόντων που προέρχονται από τον καρπό της ελιάς. Η εταιρία έχει επίσης σαν στόχο την ανάπτυξη και επέκταση της δραστηριότητάς της και σε άλλα ποιοτικά αγροτικά προϊόντα, τα οποία θα παράγονται από την εύφορη γη της Μεσσηνίας.
Το όνοµα της εταιρίας προέρχεται από την ένωση του αρχαϊκού «ες» («από την») µε τη λέξη «terra» («γη» στα λατινικά), µε στόχο να εκφραστεί η σύνδεση της εταιρίας µε την παραδοσιακή καλλιέργεια και την αγνότητα των προϊόντων της γης. Ο σχεδιασµός του συµβόλου του λογοτύπου της, πηγάζει επίσης από τις αξίες που χαρακτηρίζουν την επιχείρηση. Έτσι, η γνώση και η παράδοση οδηγούν στον σχεδιασµό ενός διαχρονικού µοναδικού ελαιόδεντρου, το οποίο έχει κορµό µια σκάλα, στοιχείο που συµβολίζει ταυτόχρονα τον παραδοσιακό τρόπο συλλογής της ελιάς, αλλά και τη σύγχρονη δυναµική ανάπτυξης της εταιρίας.
Η μελέτη της συσκευασίας έγινε για τρία μεταλλικά δοχεία (250/500/750ml), καθώς και για τρεις φιάλες Dorica (250/500/750ml). Κατόπιν μελέτης όλων των παραμέτρων των περιεκτών δημιουργήθηκε αυτή η ετικέτα, ιδιαιτερότητα της οποίας αποτελεί το κοινό κοπτικό και το ‘’αυτί’’, το οποίο προεξέχει, δημιουργώντας επιπλέον χώρο για την παράθεση των στοιχείων των προϊόντων.