The signage of Typelections 2019, both internally and externally, was informative of the electoral process to the voters.

The purpose of the overall visual branding of the action was to refer to a real electoral contest in Greece.

The poster of the action was accompanied by heavy-typographic flyers with campaign taglines to match the state of politics as we know it.

A collectable booklet, made up of ten typographical ballots and the accompanying slogans of each Parachute® Typefoundry type system, was also designed as a complimentary gift to all voters.

The cover of the oversized limited-edition booklet (3500mm x 180mm) of Greece's inaugural "Typelections" is designed to reference Greece's vintage official government folders circa 1960s.

Parachute® Typefoundry sought to convey to both students and professionals or lovers of visual communication alike type-related knowledge and the importance of the font of choice to our lives and actions. 

During "Typelections 2019" a series of small lectures highlighted the link between political branding and typography worldwide.

Eventually, on Sunday the 12th of May Greece's typographical revolution was launched -one type system at a time.
_​​​​​​​


Mε αφορμή τις πρόσφατες εκλογικές αναμετρήσεις στην Ευρωβουλή και λίγο πριν τις Εθνικές Εκλογές 2019 η
Parachute® Typefoundry και το Typeroom® διοργάνωσαν την Κυριακή 12 Μαΐου 2019 τις πρώτες "Εθνικές Τυπογραφικές Εκλογές" στην Ελλάδα.

Σκοπός της διαδραστικής εκπαιδευτικής δράσης ήταν η εξοικείωση τόσο των σπουδαστών όσο και των επαγγελματιών της οπτικής επικοινωνίας με τις εφαρμογές της τυπογραφίας μέσω του πρίσματος της πολιτικής.

Στις ιδιότυπες εκλογές οι ψηφοφόροι, όλοι κομμάτια της ευρύτερης κοινότητας των γραφικών τεχνών στην Αθήνα, κλήθηκαν να επιλέξουν το δικό τους αγαπημένο σύστημα γραμματοσειρών ανάμεσα σε δέκα διαφορετικούς τυπογραφικούς σχεδιασμούς της Parachute® Typefoundry που διεκδικούσαν την ψήφο τους στην κάλπη.

Οι τυπογραφικές οικογένειες και τα βάρη τους, “πολιτευόμενοι στις εκλογές της Τυπογραφίας”, έφεραν το σχεδιασμένο ως ψηφοδέλτιο specimen τους υπενθυμίζοντας την ποικιλία της φόρμας κάθε γραμματοσειράς.

Για την εκδήλωση δημιουργήθηκαν δέκα (10) διαφορετικά ψηφοδέλτια και φάκελοι, στα πρότυπα σε μέγεθος και αναλογίες των προβλεπόμενων από τον ελληνικό νομό.

Για την διαδραστική εκδήλωση το Typeroom®, ο χώρος της εκδήλωσης, έγινε το πρώτο επίσημο Τυπογραφικό Εκλογικό Κέντρο της Αθήνας  με την προσθήκη θρανίων, παραβάν, banner και κάλπης.

Η σήμανση των Typelections 2019, τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά, σχεδιάστηκε με γνώμονα την ενημέρωση των ψηφοφόρων για το πρωτόκολλο και τη διαδικασία της τυπογραφικής ψηφοφορίας.

Με έμπνευση όλα όσα συμβαίνουν στην καθημερινότητα μας, το σύνολο της οπτικής επικοινωνίας της ενέργειας είχε ακριβείς αναφορές σε πραγματικές εκλογικές αναμετρήσεις στην Ελλάδα -μόνο που σε αυτή την περίπτωση τα κόμματα ήτοι οι δέκα διαφορετικοί τυπογραφικοί συνδυασμοί χάριζαν τυπογραφικές μόνο υποσχέσεις.

Η αφίσα της δράσης συνοδεύτηκε από αυστηρά τυπογραφικά flyers με εκτυπωμένα προεκλογικά σλόγκαν, σκωπτικές παραφράσεις συνθημάτων που ακούμε συχνά σε εκλογικές περιόδους στην Ελλάδα μετά τη μεταπολίτευση.

Ένα συλλεκτικό booklet, αποτελούμενο από τα δέκα τυπογραφικά ψηφοδέλτια και τα συνοδευτικά slogan κάθε τυπογραφικού συστήματος της Parachute® Typefoundry που διεκδικούσε ψήφο, ήταν το αναμνηστικό δώρο για όλους όσοι τίμησαν την ενέργεια με τη συμμετοχή και την ψήφο τους.

Το cover page του υπερμεγέθους limited edition booklet σε διαστάσεις 3500mm x 180mm της δράσης, σχεδιάστηκε στα πρότυπα των φακέλων που χρησιμοποιήθηκαν από τις υπηρεσίες του ελληνικού δημοσίου τη δεκαετία του 60.

Κατά τη διάρκεια των "Typelections 2019" μια σειρά από μικρές, insightful παρουσιάσεις από επαγγελματίες της επικοινωνίας υπενθύμισε τη ζωτική σχέση ανάμεσα σε τυπογραφία και πολιτικό branding ανά τον κόσμο.

Με αυτή τη διαδραστική πρωτοβουλία η Parachute® Typefoundry θέλησε να ανοίξει ένα γόνιμο διάλογο γύρω από την τυπογραφία στην πολιτική αλλά και να μεταλαμπαδεύσει, τόσο σε φοιτητές όσο και σε επαγγελματίες ή απλούς εραστές της οπτικής επικοινωνίας, τυπογραφικές γνώσεις που αφορούν στην ψυχολογία  της φόρμας κάθε γραμματοσειράς και πως αυτή επηρεάζει τις επιλογές -οπότε και τις ζωές μας.

Την Κυριακή 12 Μαΐου η τυπογραφική επανάσταση ξεκίνησε στην Ελλάδα - ένα τυπογραφικό σύστημα τη φορά.
CONCEPT & DESIGN Chris Trivizas 
CLIENT Parachute® Typefoundry
TYPEFACE DESIGN Parachute® Typefoundry
POSTER DESIGN Ioannis Fetanis 
Paper Perrakis Papers
PRINT PRODUCTION Graphics Studio
Photography Tassos Kaimenakis, Aphroditi Houlaki, Math Studio

©2019 Published by Parachute® Typefoundry

You may also like

Back to Top