Το σύμβολο του λογοτύπου έχει ως βάση το αρχίγραμμα της επιχείρησης και o σχεδιασμός του είναι εμπνευσμένος από την κλασική αντίσταση του φούρνου (Grill). Το βάρος της τυπογραφίας έχει επιλεγεί ώστε να παραπέμπει συνειρμικά στο βασικό προϊόν της επιχείρησης, που είναι το κρέας.
Πηγή έμπνευσης για τον σχεδιασμό των νέων ετικετών του Basegrill® Athens αποτέλεσε η επαναλειτουργία του χώρου της εστίασης μετά τo πολύμηνο lockdown, η επιστροφή στην κανονικότητα και η επανένωσή μας.
Η νέα σειρά ετικετών υπογράφει μια τριλογία κρασιών από τους αμπελώνες ‘Αλεξίου’. Στόχος ήταν η ετικέτα να λειτουργεί διαδραστικά με τον πελάτη, να του επαναφέρει μνήμες και να αποτελεί αφορμή για συζήτηση και παιχνίδι.
Η φιάλη αποκτά έτσι μια άλλη διάσταση, καθώς, μετά την απόλαυση του κρασιού, γίνεται «η μπουκάλα» των παιδικών μας χρόνων, μια ανάμνηση της ανέμελης εποχής της παρέας, των φιλιών και μια προτροπή, σε πείσμα των καιρών, να βιώσουμε ξανά αυτό το συναίσθημα.
Με αυτό το σκεπτικό σχεδιάστηκε ένας δείκτης, ο οποίος είναι εμπνευσμένος από εργαλεία της κουζίνας και του οινοποιείου. Ο δείκτης βρίσκεται τοποθετημένος στην όψη των φιαλών υποδηλώνοντας τη χρήση της φιάλης με σκοπό να ενδυναμώσει το brand της επιχείρησης καθώς και να προκαλέσει, σχόλια, συζητήσεις και διάδοση της ιδέας και του προϊόντος από στόμα σε στόμα.
*Ακόμη και άδειο, παραμένει γεμάτο.
CONCEPT & DESIGN Chris Trivizas
COPYWRITER Katerina Luisa Esslin, Sissy Caravia
PRINT Style Glass
TISSUE PAPER Hatzidakis S.A.
CAPSULES Metalux
PHOTOGRAPHY Math Studio
©2021